Såg linetts på stan !!!!

Hej allihop såg Linetts idag i götgatan OMG hur coolt är inte det på en skala!?
Hon förgyllde min dag idag men det är så synd att hon nästan aldrig skriver inlägg så jag sa det till henne.
Hon är lite kortare en vad jag trodde men lika snygg som hon är på bilderna OLALA!;)
Jag glömde och fråga hur gammal hon var men hon var ungefär 14-15 år.
Men det coolaste är att jag fick en bild på henne och hon ser perfekt ut och hon är typ
foto modell och allt och hon kanske kommer ha en läsarträff!
Så kom då för ni kommer uppleva något unikt:)



här en bild hon skickade till mig på henne och hennes vän ca. 2 år gammal!;)

//wb linetts<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0